S*Yrhättan's Helig Birma

Kattuppfödare i Västernorrland

27:e Januari 2013 – Luddes döttrar

jan27-13Luddes döttrar

S*Linblomman’s Biancka, en fin liten blå tjej.

I dag har vi varit på besök i Hudiksvall och hälsat på Karin och BengtOlof som har Linblommans uppfödning. Vi ville nämligen gärna se kattungarna innan det är dags för dem att flytta till sina nya hem. Det blev tre fina honor.

Två av dem hoppas jag få se på utställningar framöver och framförallt den blå honan som är mycket fin, i mitt tycke perfekta markeringar och bra typ.

Det blev en härlig dag med mycket klappande av kattungar och kattprat över gott fika.

Vill ni se några fler bilder kan ni gå till “Våra katter>S*Cosmonova’s Figaro♂>Parningar”.

2 comments on “27:e Januari 2013 – Luddes döttrar

  1. rebekah
    January 28, 2013

    Underbart! Jag var in och kollade på de andra bilderna också.

    Va’ kul det måste vara att se döttrarna 🙂

    • Annakarin
      January 28, 2013

      Det finns inget sötare än kattungar, jag hade kunnat ta med mig alla hem.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on January 27, 2013 by and tagged , , , , , .
